Cukup Kerana MU

Cukup Kerana MU

Sunday, December 23, 2012

DIA Maha Mengetahui






السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LAGU GEMA RELA..
BERGEMA LAUNGAN SETIA BERBAKTI
BERIKRAR DEMI PERTIWI
ITULAH SEMANGAT KAMI
SUKARELAWAN SEJATI
SETIAP MASA KAMI SEDIA
BERBAKTI UNTUK NEGARA
BERKHIDMAT SEIKLAS HATI
MENJADI IKRAR ABADI

PASTIKAN KESELAMATAN
BERKORBAN DEMI KEAMANAN
SEJAHTERAKAN NEGARA
KEHARMONIAN MALAYSIA
BANGKITLAH SEMUA WARGA RELA
PERTAHAN WARISAN NEGARA
BERSAMA KITA BERBAKTI
RELAWAN DAN RELAWATI)

~Alhamdulillah, pengalaman yang ckup daku hargai. Wanita mampu menganggkat ia juga(Cik Pump dan Cik M). ^_^
~Hari itu dalam sejarah : 22.12.12
~Tempat : Pusat Latihan Rela Wilayah Selatan



 ~xboleh ambil pic sangat, ia adalah rahsia ^_^





Menatap indahnya senyuman diwajahmu

Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku



Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu




Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku



Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku



Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu 

~Alhamdulillah, DIA telah permudahkan urusan pertemuan ini. Biarpun hanya beberapa minit.Al Qasira Torfina bertemu Al Haura Maqsurah.  < 3
~Hari itu dalam kenangan : 23.12.12
~Tempat : Batu Pahat

~Maaf kerana itu sahaja yang mampu dan sempat. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.