Cukup Kerana MU

Cukup Kerana MU

Friday, March 6, 2015

Walimah Sahabat. Mabruk!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لا إله إلا الله محمد رسول الله


            بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير 

Alhamdulillah antara sahabat yang dah "naik pangkat".  InsyaAllah dipermudahkan urusan kalian, baik dunia mahupun akhirat. InsyaAllah dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah yang baik akhlaknya.



Andaman :  Armz Collection Butik Andaman Pengantin , Batu Pahat. Johor

Alhamdulillah "my dear" yang baik hati telah melangsungkan majlisnya.  Suka tengok (lihat) akk dan pasangan masa majlis.  Rilek sahaja.  Tiba2 jer dah siap akad nikah. eh eh.. Yang seronoknya lagi, akk masih dapat kekalkan muslimah dalam pemakaian masa majlis.. yeahhh. ^_^

Biarpun akk jauh, saya tahu akk cepat belajar dengan keadaan sekeliling. Ayat yang xboleh lupa "setiap orang yang kita jumpa, adalah buku untuk kita memahimnya" Love U. muaHH. 

Saya selalu fikir maksudnya, dan apa yang saya nampak:
1-Buku : ia adalah salah satu sumber ilmu, kita akan jaga adap ketika bersamanya dan akan menghargainya.Denga buku jugak kita akan dapat ilmu yang baru dengan apa yang kita faham. Semakin banyak buku yang kita baca semakin kita menjadi hambaNya yang kuat untuk teruskan perjalanan kehidupan. 

(antaranya nie jer lah yg nampak buat masa nie, yang lain ANDA fikirkan yer)





Andaman :  Andaman Ida Martho , Batu Pahat. Johor

Alhamdulillah, yang cantik kawan masa sekolah. Lepas SPM, masing2 ada urusan masing2. Dah lama yang amat xjumpa dia nie.  :)  Majlis dia pun suka tengok (lihat) . Nikah pukul 9 pagi (kalau xsilap, yg penting pagi2). xsempat nak rasa debar2 dah siap nikah. huhuh.. SubhanaAllah dah 2 majlis nampak Allah permudahkan urusan. InsyaAllah niat yag baik2 mesti dapat baik kan. ^_^ 

Awak pun jauh jugak, xper kita dah beso (dewasa). Make up pun swet2 xada over2, orang nyer makin nampak sweeetttt.. (sb dia memang cantik) huhuhu.. Love U..  

(harap2 kau xbaca post nie huhuhu)


#semuaorangbaik
apa yang kita berikan yang terbaik, InsyaAllah kita akan dapat yang terbaik juga. 
Orang yang ikhlas pasti dibalas. 



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.