Cukup Kerana MU

Cukup Kerana MU

Monday, December 20, 2010

ANDA wnita paling anggun di dunia....




Anda(WANITA), dgn kcntikan yg anda miliki ternyata lbh CNTIK drpd MATAHRI. dgn AKHLAQ anda, anda lbh HARUM dri MINYK WNGI dgn sikap TAWADHU' anda, anda lbh tinggi PURNAMA. dn dgn CINTA anda, anda lbh SEGAR drpd RINTIK GERIMIS.

OLEH KERANA ITU, peliharalah kcntikan anda dng KEIMANAN, KEREDHAAN dgn KEPUASAN, dan KEHORMATAN dgn HIJAB yg menutup AURAT. PERHIASAN mu bukanlah EMAS @ PERAK, tp 2 RAKAAT MENJELANG SUBUH, dahagmu di tngh hari yg pns kerana PUASA, drma yg tersembunyi yg hnye diketahui oleh ALLAH, AIR MATA taubat, SJUD panjangn di ats hamparan sajadah dan MALU kpd Allah ajakan syaitan.

JADikan TAQWA itu bak pakaian anda, nescaya anda akan menjadi WANITA yang TERCNTIK DI DUNIA mskipun PAKAIAN anda bertampal.


JADikan rsa MALU sebgai BAJU KURUNG anda, nescaya anda menjadi WANITA yang PALING ANGGUN DI DUNIA mskipun anda TIDAK BERKASUT.


HINDARILAH.....
OLEH rutin hidup sperti yg dilakukan oleh wanita2 fasiq dan non-muslim,, yg suka mmperlihatkan daya tarikanya memikat lawan jenis dan menjadikan tubuhnya sbg komoditi kaum lelaki tnpa endhkan norma2 susila....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.